Szállítás lehetséges módjai:
– Személyes átvétel
– GLS Házhoz szállítás
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Pétfürdőn, előre egyeztetett időpontban. beusmuhelye@gmail.com, vagy a 06306302915 számon lehet egyeztetni.
Minden készleten lévő terméket előre utalást követően, a következő munkanapon belül feladom, rendelésre készülő termékek esetén a termék mellett meghatározott szállítási idő van érvényben, amit a szállító cég (GLS) a feladást követően 1-3 munkanapon belül kézbesít.
HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRRAL
Minden csomag kiszállítási díja egységesen: 1400 Ft
Utánvét esetén +400 Ft számítunk fel.
Ebben az esetben megrendeléskor kifizeti mind a termék árát mind a kiszállítási költséget. Amennyiben a futár nem tudja átadni a csomagot, értesítést hagy és a következő munkanapon újra megkísérli kiszállítani a csomagot.
Bővebb információt itt talál:
https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: 06-29-88-67-00
GLS CSOMAGPONT
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
Csomagpont kereső:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
Át nem vett vagy ismeretlen cím esetén visszaküldött csomagok esetében a visszaszállítási díjat automatikusan a Vásárlóra terheljük. Ebben az esetben a csomag újraküldését csak előreutalás után vállaljuk, az újabb postaköltség megfizetését követően.
A szállítás pontos és zökkenőmentes teljesítéséhez az Ön által pontosan megadott szállítási név / cím, értesítésre alkalmas, működő mobiltelefonszám / e-mail cím szükséges.
Készleten levő lakáskiegészítők, és ajándéktárgyak esetében előre utalással, vagy személyes átvételnél lehet fizetni. Személyes átvétel alap esetben 8105, Pétfürdő, Újmandulás u 30. szám alatt lehetséges, vagy egyéni megbeszélés alapján.
Minden esetben az elkészült tárgyról fotót küldünk, a végső összeg kiegyenlítése előtt. A megrendelt tárgyakat megfelelő csomagolásban postázzuk,
ELÁLLÁS
A vevőt a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül elállás joga illeti meg.
Elállás esetén a vevő köteles ugyanolyan csomagolásban a számlával együtt visszaküldeni az árut, sértetlen állapotban. A szállítási díj ez esetben is a vevőt terheli. A cég a szállítási költségek levonásával csökkentett összeget tudja visszautalni a megrendelőnek a visszaküldött csomag kézhezvétele után.
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK
Minden termékre 1 év garanciát vállalunk.
A szavatossági igényre és annak teljesítésére egyebekben a Polgári törvénykönyvnek a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései az irányadók. (Ennek összefoglalóját megtalálják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján – http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szavatossag)
Amennyiben a termék vásárlásától számítva 6 hónap eltelt, úgy a vevő köteles bizonyítani, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt.
Abban az esetben tudjuk a szavatosságot érvényesíteni, ha a termék a kézhezvételkor is hibásnak bizonyult. Minden egyéb esetben kivizsgáljuk a terméket. Ehhez szükséges a teljesítéskor adott számla, nyugta is.
PANASZ ÜGYINTÉZÉS HELYE, MÓDJA
Panaszt jelezni lehet emailben: beusmuhelye@gmail.com
vagy telefonon: 0630 630 2915 telefonszámon,
HÉTKÖZNAPOKON 9-17 óráig
levélben:
8105, Pétfürdő , Újmandulás u 30. CÍMEN lehet jelezni.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül mihamarabb megválaszoljuk.
Telefonos panasztételnél azonnal megkezdjük az eset kivizsgálását az esetet, és orvosolni próbáljuk, vagy utána emailben érdemben válaszolunk.
A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.
A jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatala, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál).
Az elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (www.nhh.hu )
A termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
Jelenlegi Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az NFH-Középmagyarországi Regionális Felügyelősége ellenőrzi www.nfh.hu
